[Info] Patchnotes 1.24.x.8

Allgemeine Themen zum Nachfolger Torchlight 2 werden hier besprochen.

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[Info] Patchnotes 1.24.x.8

Beitrag von FOE » Fr 12. Apr 2013, 08:05

Hallo!

Der nächste Patch ist da!
Patch 1.24.x.8
Released April 11, 2013

General
  • No longer clear level history when a mod's version changes - only clear history when there are changes to the list of mods in use
  • 10 mod limit now properly enforced

Skills
  • Gut Punch now accurately scales its radius as described

Stability
  • Fixed occasional hang when entering Tarroch's Tomb

GUTS
  • Fixed duplicate files being displayed after modding a file in various editor forms
  • Editor WSAD camera movement keys are now mappable in the settings_editor.txt file
  • Marquee object selection now property updates the selected scene tree nodes
  • "Open" button for the player editor's skill tree layout override control now properly opens both base and mod layouts
  • Really fixed the progress bar stat selectors and fixed progress bars in general after the last patch
  • Fixed the layout save path checker not properly showing the right base and mod file locations in some circumstances
  • Can no longer right-click to create static unittypes when modding (all modding should use dynamic unittypes)
  • Fixed units not reloading in some circumstances when the unit editor were saved
  • Fixed unittypes not reloading in some circumstances when the unittypes editor was saved
  • Fixed inheritance nodes not being displayed in the unittype editor
  • Fixed a number of layout object file browsers not returning proper relative paths for modded files (particles on missiles, meshes for generic models, etc.)
  • Fixed the wardrobe panel not properly displaying units' wardobe data in the items editor
Quelle: http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=54&t=54806

[Info] Patchnotes 1.23.X.5)
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Re: [Info] Patchnotes 1.24.x.8

Beitrag von AlterYeti » Fr 12. Apr 2013, 15:37

Könnte man die Patchnotes nicht in einen Fred machen und pinnen.
Ich vermisse das bei den meisten Spielen um genauer festzustellen zu können was sich im laufe der Zeit geändert hat.
Nur so eine Idee.
"Sir, we are surrounded!" - "Great - we can attack in any direction."

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Re: [Info] Patchnotes 1.24.x.8

Beitrag von FOE » Fr 12. Apr 2013, 16:33

Könnte man machen, aber IMO ist es so doch übersichtlicher!?

Außerdem kann man sich von den Aktuellen via Link ja auch immer Zurück arbeiten, bzw. sind im Thema "[Sammlung] Probleme mit/um Torchlight 2" auch immer alle Links zu gängig!

Weiteres Problem: Wenn man, wie immer Falle von v1.22 mehr Nachfragen sich ergeben, dann wird das Ganze in einem Thema unübersichtlich. Außerdem wäre dann das aktuelle immer nur in irgend einen Beitrag am Schluss vom Thema, so ist es immer der Startbeitrag.

Wenn, dann müsste man mit 2 Themen jonglieren, wo Eines gesperrt und nur für die Infos vorhanden wäre und ein Zweites zum Diskutieren, welches dann wieder unübersichtlich wird, weil dort alle Beiträge zu allen Pachtes unter einem Hut wäre.
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Re: [Info] Patchnotes 1.24.x.8

Beitrag von AlterYeti » Fr 12. Apr 2013, 18:30

Hoppla, das hatte ich gar nicht bemerkt das du die vorigen Patche
zurücklinkst (geiles Wort,gibt es bestimmt nicht :mrgreen: )

Ok ok, Idee verworfen :roll:
"Sir, we are surrounded!" - "Great - we can attack in any direction."

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