Nach Hardwaretausch: "Reactivation Required" [z.T. gelöst]

Probleme mit Torchlight 2? Stürzt das Spiel ab? Hier könnt ihr euch gegenseitig helfen.

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frx
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Re: "Reactivation Required"nach hardwaretausch

Beitrag von frx »

Kannst du aber in den Options umstellen. Bei Language einfach "Deutsch" einstellen und fertig.


Thread mit den Neuigkeiten aus dem allg. Forum an den schon bestehenden Thread zum gleichen Thema hier angehängt.
Malgardian
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Re: Nach Hardwaretausch: "Reactivation Required" [z.T. gelös

Beitrag von Malgardian »

Nutzt du vielleicht Windows 8? Dann könnte es unter Umständen daran liegen:
Runicgamesfansite/Webbstre hat geschrieben:Hey all! This bit of news popped up on my google alerts today, and though it is a technical issue for people using the Runic Games/Perfect World version of Torchlight 2, chances are it won't affect most of you. Here is a snippet, courtesy of PC Gamer:
PCGamer hat geschrieben:The error brings up the standard activation message, but removes the option to activate the copy. As multiple forum posts point out, this leaves them unable to play their game.

We got in touch with Runic to ask what was causing the problem. According to the company’s founder, Travis Baldree, they suspect that a Windows 8 update, released after the game’s launch, is responsible.


“Normally, when Reactivation is required, it automatically takes care of itself, and is a non-issue,” Travis writes. “In the (normally) rarer cases where something goes wrong, we have a couple of tools that we send out to resolve the issue.”


“In this case they appear not to be working – our current suspicion is that something structural has changed in Windows 8 (or during the upgrade process) which fundamentally breaks the license. Windows 8 seems to be the common denominator between the tickets that we’ve received. We HAVE tested the game and the unlocks on Windows 8, both before and after release – including license resets – and it isn’t a universal problem, which makes it more difficult to isolate.”
If you're affected, you should contact support@runicgames.com. They may even throw in a Steam copy of the game for you to play while waiting for the problem to be fixed - Steam users are not affected by this problem. Read the full article for full details, and thanks to PC Gamer for spotlighting the issue for people!
Quelle: http://www.runicgamesfansite.com/conten ... blems.html
frx
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Re: Nach Hardwaretausch: "Reactivation Required" [z.T. gelös

Beitrag von frx »

Laut seinem 2. Post in dem Thread hier nutzt er Win7 64bit 8)
andycat
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Re: Nach Hardwaretausch: "Reactivation Required" [z.T. gelös

Beitrag von andycat »

Arggghhh da soll einer drauf kommen.Nicht bei Steam die Sprache einstellen sondern im Spiel ohhh Gott ich Bin Blind :denk:

Win8 kommt mir nicht ins Haus...............

So jetzt läuft es..........
Malgardian
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Re: Nach Hardwaretausch: "Reactivation Required" [z.T. gelös

Beitrag von Malgardian »

Oh, hab ich überlesen...Naja, vielleicht hilft es ja doch dem einen oder anderen :wink:
ohhh Gott ich Bin Blind
Naja, hauptsache es läuft jetzt :mrgreen: Viel Spaß beim Spielen 8)
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