
@Sommerzeit: Das musst du selbst in deinen Profileinstellungen machen

Moderatoren: Malgardian, FOE, frx
Vielen Dank für diese Auflistung!x-perte hat geschrieben:Hallo, die oberen beschreibungen sind schon sehr gut. Damit habe ich es auch hinbekommen. Ich möchte nur noch einmal die Schritte zusammenfassen. [...]
Ja, der Programmierer der Mod hat sich dazu schon im Runic-Forum geäußert und er ist dran, an der Problemlösung!JuppZupp hat geschrieben:Es hat zwar Geklappt mim Konvertieren aber es Funktioniert trotz allem nicht im Game , da sind noch einige herbe Bugs am Start , na ja Abwarten und Tee Trinken
» http://forums.runicgames.com/viewtopic. ... 48#p460048I wouldn't say it's a dumb ass decision. The issue is that not all mods bind. Only mods that modify classes or make unique pets. The issue is that most mods people are making right off the bat are changing the base character or adding new pets. If one was to make a mod that completely changed the quest line it wouldn't be binded to the player. Or a mod that created lots of new dungeons or even better all sorts of new monsters; those mods still wouldn't be binded to the player. Or completely re-did the UI it wouldn't be binded to the player.
Personally the biggest issue I see is that people just don't know what they are getting into with a mod. And once they have attempted a mod they are then stuck with it. Believe me when I say we have been talking about things to clear the issue up.