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 Betreff des Beitrags: [Kompendium] Berserker
BeitragVerfasst: Sa 27. Okt 2012, 00:59 
Moderator der Zeraphi
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Standardwerte
Gesundheit: 218
Mana: 50
Stärke: 15
Geschicklichkeit: 15
Fokus: 5
Vitalität: 5


Levelaufstiege
Je Stufe gibt es zusätzlich 40 Gesundheits- und 1 Manapunkte.


Charge Leiste
Bild
Der Berserker füllt seine Chargeleiste, indem er Gegner angreift. Sobald die Leiste voll ist, erreicht er einen Berserkerrausch (Frenzy) und verursacht bei jedem Schlag kritischen Schaden. Dieser Zustand hält 6 Sekunden an, lässt sich aber durch eine passive Fähigkeit verlängern.


Spielvarianten

Fernkämpfer - akzeptabel
Dieses Konzept unterstützen besonders:
Hunter:
Tundra:
Shadow:

(...)

Nahkämpfer - prädestiniert
Dieses Konzept unterstützen besonders:
Hunter:
Tundra:
Shadow:

(...)

Petmaster - ungeeignet
Dieses Konzept unterstützen besonders:
Hunter:
Tundra:
Shadow:

(...)

Magier - ungeeignet
Dieses Konzept unterstützen besonders:
Hunter:
Tundra:
Shadow:

(...)


Die Fähigkeiten

Es gibt die folgenden 3 Kategorien:

  • » Hunter / Jäger
    ... ist offensive Skill-Baum vom Berserker.

    Bild

  • » Tundra
    ... ist der auf Kälteschaden ausgerichtete Skillbaum des Berserkers.

    Bild

  • » Shadow / Schatten
    ... ist der Skillbaum, der sich verschiedene Wolfaspekte zunutze macht.

    Bild

[Quelle]



Hinweise

Hier noch ein paar Hinweise zu den Skills und wie die Werte zu lesen sind.

"Rank 1 | 15 (Level 100)"
- Bedeutet, dass der erste Wert mit Level 1 zu lesen ist und der zweite Wert den maximale Wert (Rang 15 und Level 100!) entspricht.

"..."
- Bedeutet, dass es hierzu auf Rang 1 keinen Wert gibt. Der Wert wird erst durch einen höheren Rang (oder Tier Bonus) aktiviert.

"*" / "* Improves with Player Level"
- Bedeutet, dass der Wert nicht nur vom Rang, sondern auch vom Level abhängig ist, erhöht wird!


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 Betreff des Beitrags: Re: [Kompendium] Berserker
BeitragVerfasst: Sa 27. Okt 2012, 01:00 
Moderator der Zeraphi
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Bild Eviscerate / Ausweiden

You tear into all enemies directly in front of you, leaving them bleeding for 6 seconds. Base range is 2.7 meters within a 120 degree arc. Eviscerate has a 67% Charge rate penalty

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 11 | 46
Inflicts 88% | 130% of Weapon DPS
12 | 5504 Physical Damage over 6 | 2 seconds*

Tier I Bonus
Range increased to 3 meters and arc to 180 degrees
Bleeding is amplified over a shorter, 4 second duration
Tier II Bonus
Range increased to 3.3 meters and arc to 240 degrees
Bleeding amplified over a shorter, 2 second duration
Tier III Bonus
Range increased to 4 meters

* Improves with Player Level

Requires a melee weapon equipped in the right hand

- Beschreibung:
Ein mächtiger Angriffsschlag, der mehrere Gegner in einen Winkel trifft.

- Bewertung:
Ein recht guter Angriff-Skill, der wohl auch noch später zu gebrauchten ist.


Bild Howl / Geheul

You howl in fury, filling nearby foes with terror. Affected foes are slowed and become less able to defend themselves for several seconds.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Range: 5 | 12.5 meters
Mana Cost: 13 | 47
Movement Speed reduced by 15% | 43% for 6 13 seconds
Attack Speed reduced by 15% | 43% for 6 | 13 seconds
Cast Speed reduced by 15% | 42% for 6 | 13 seconds
All Damage Taken is increased by 15% | 43% for 6 | 13 seconds

Tier I Bonus
Range increased to 7.5 meters
Tier II Bonus
Range increased to 10 meters
Tier III Bonus
Range increased to 12.5 meters

Requires Level 7

- Beschreibung:
In einem bestimmten Bereich werden alle Gegner verlangsamt und ihre Angriffe angeschächt.

- Bewertung:
Pflicht-Skill, der einem das Überleben sichert!


Bild Raze / Ausmerzen

You perform a devastating uppercut that inflicts heavy damage on a single target. With each successive hit, you grow in power. Raze does not generate Charge.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 16 | 43
Inflicts 140% | 210% of Weapon DPS
+100% Interrupt chance
+5% | 75% to All Damage for 2 seconds

Tier I Bonus
Target is slowed
Tier ll Bonus
Target has decreased attack accuracy
Tier III Bonus
Target is stunned

Requires Level 14

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Wolfstrike / Wolfsschlag

You lunge forward in a 6 meter dash, claws slashing, rending all foes in your path.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 18 | 44
Inflicts 88% | 144% of Weapon DPS as Physical Damage
+41 | +115 Knockback
33% | 75% chance to Stun target for 3 seconds

Tier I Bonus
Lunge distance increased to 7 meters
Tier II Bonus
Lunge distance increased to 8 meters
Tier III Bonus
Lunge distance increased to 9 meters

Requires LeveL 21

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Battle Rage / Kampfwut

You enter an enraged state during which your damage is amplified based on the number of foes within 4 meters. The rage lasts for 60 seconds.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 21 | 44
Cooldown: 50 seconds

+3% | 10% All Damage for each monster within 4 | 6m
... | -7% Physical Damage Taken for each monster within 6m

Tier I Bonus
Damage you take is also reduced by foe proximity
Tier ll Bonus
Aura range increases to 5 meters
Tier Ill Bonus
Aura range increases to 6 meters

Requires Level 28

- Beschreibung:
Es wird ein Feld erzeugt, welches dem Char für ein jedes Monster im Erfassungsbereich zusätzlichen Schaden gibt.

- Bewertung:
Je mehr Gegner, umso höher wird der Schaden - da muss man nicht lange überlegen! ;)


Bild Rupture / Zerfetzen

You knock a single enemy back with a devastating strike. After a brief delay, the target explodes, damaging all foes within 4 meters.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 30 | 58
50% | 92% chance to Stun target for 3 seconds
+35 Knockback
Secondary Effects:
+20 | +12969 Physical Damage*


Tier I Bonus
Explosion radius increased to 5 meters
Tier II Bonus
Explosion radius increased to 6 meters
Tier III Bonus
Explosion radius increased to 7 meters

* Improves with Player Level

Requires Level 35

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Ravage / Niedermachen

You execute a brutal series of slashes, inflicting three strikes on all foes within 4 meters. Enemy armor is weakened with each strike.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 40 | 71
Inflicts 25% | 46% of Weapon DPS
... | 100% Knockback Resistance for 5 seconds
... | 100% Slow Resistance for 5 seconds
All Armor reduced by 0 | 346 for 4 | 6 seconds*
+8% Interrupt chance

Tier I Bonus
You are immune to knockback and slowing effects while casting Ravage
Tier II Bonus
Armor weakness duration is extended to 6 seconds
Tier III Bonus
Range increased to 5 meters

Requires a melee weapon equipped in the right hand

* Improves with Player Level

Requires Level 42

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


      - Passive Skills / Passive Fähigkeiten -

Bild Blood Hunger / Bluthunger

Whenever you land a critical strike with a melee weapon, you draw life essence from the carnage, healing your wounds.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Always Enabled
Each critical strike heals 5% | 12% of your maximum health

- Beschreibung:
Jeder "kritische" Treffer heilt den Charakter.

- Bewertung:
Punkte sind hier sicher nicht Falsch.


Bild Executioner / Scharfrichter

Your ferocity in combat enables you to more frequently strike with two weapons at once. When you successfully execute, you gain Charge more quickly for a short period of time.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Always Enabled
+2% | +30% chance to Execute
Charge rate increased by 6% | 48% for 2 seconds

Only effective when wielding two weapons of the same type

Requires Level 7

- Beschreibung:
Erhöht die Aufladung bei einer erfolgreichen Exekution.

- Bewertung:
Wenn man mit 2 1H-Waffen spielt, dann sind hier Punkte mal keine Verschwendung.


Bild Rampage / Tobsucht

Each enemy you kill with a melee weapon has a chance of spurring you into an adrenaline-fueled rampage.
25% Faster Attack for 5 seconds
25% Cast Speed for 5 seconds
25% Movement Speed for 5 seconds


Rank 1 | 15 (Level 100)
Always Enabled
5% | 33% chance of Rampage after killing an enemy

Requires Level 14

- Beschreibung:
Pro erledigten Gegner - mit einer Nachkampfwaffe - erhöht sich die Zauber- und Bewegungsgeschwindigkeit.

- Bewertung:
Auch hier sind ein paar Punkte keine Verschwendung.


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Zuletzt geändert von FOE am Mo 29. Jul 2013, 11:29, insgesamt 5-mal geändert.
"Rampage / Tobsucht" korrigiert.


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 Betreff des Beitrags: Re: [Kompendium] Berserker
BeitragVerfasst: Sa 27. Okt 2012, 01:00 
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Bild Frost Breath / Frostatem

You channel the frigid north winds to unleash a blast of icy breath, which immobilizes enemies and makes them more susceptible to damage. The blast reaches 5 meters at a 90 degree angle.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 12 | 50
Inflicts 15% | 37% of Weapon DPS as Ice Damage
20% | 48% chance to Freeze for 4 seconds
80% | 80% chance to immobilize Target for 4 seconds
All Damage Taken is increased by 20% | 48% for 4 seconds

Tier I Bonus
Range is increased to 6 meters at a 120 degree angle.
Tier II Bonus
Range is increased to 7 meters at a 150 degree angle.
Tier III Bonus
Range is increased to 8 meters at a 150 degree angle. Allows use of health and mana steal abilities.

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Storm Claw / Gewitter-Krallen

You imbue your weapons with an electrical energy. This power can cause a lightning bolt to arc toward nearby targets when you strike a foe. The lightning can chain up to 2 times.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 18 | 64
Inflicts 40% | 82% of Weapon Damage as Electric Damage
50% chance to cast Lightning from target

Tier I Bonus
Lightning can chain up to 3 times
Tier II Bonus
Lightning can chain up to 4 times
Tier III Bonus
Lightning can chain up to 5 times

Requires base melee weapon attacks to trigger

Requires Level 7

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Storm Hatchet / Gewitterbeil

You draw wild northern lightning out of your weapon to create an electrical throwing axe with a range of 15 meters.

Each foe struck generates an additional 5% | 19% of the Charge Bar
Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 15 | 40
Inflicts 85% | 127% of Weapon DPS as Electric Damage
Movement Speed reduced by 100% for 1.6 | 3.4 seconds
... | 100% chance to break enemy shields

Tier I Bonus
Hatchet range is increased to 20 meters and it flies faster
Tier II Bonus
3 hatchets are thrown at once
Tier III Bonus
Hatchets shatter shields

Requires Level 14

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Northern Rage / Nordmannswut

You unleash an arctic blast from deep inside you, throwing out shards of ice to knock back and freeze nearby foes.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 29 | 70
Inflicts 20% of Weapon DPS
+2-3 | +633-5378 Ice Damage*
80% chance to Freeze for 3 | 10 seconds
15% | 43% chance to break enemy shields
+25 Knockback

Tier I Bonus
The blast is strengthened to 4 fissures that travel further than the base skill
Tier II Bonus
The blast is strengthened to 5 fissures that travel further than tier I
Tier III Bonus
The blast is strengthened to 6 fissures that travel further than tier II

* Improves with Player Level

Requires Level 21

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Ice Shield / Eisschild

You call forth an ice shield which reflects projectile missiles back at attackers. You also have a chance to gain 10% of your Charge Bar when the shield is struck. The shield lasts for 10 seconds.

44% | 100% chance to generate Charge when struck
Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 30 | 64
Cooldown: 8 seconds

55% | 125% chance to reflect missiles at 50% | 125% weapon DPS for 10 seconds

Tier I Bonus
The shield reflects 75% of the missile damage
Tier II Bonus
The shield reflects 100% of the missile damage
Tier III Bonus
The shield reflects 125% of the missile damage

Requires Level 28

- Beschreibung:
Es wird ein Schild gegen Projektilgeschosse erzeugt und es besteht die Chance auf eine Aufladung bei Treffer.

- Bewertung:
Da als Nahkämpfer Fernkämpfer immer ein gewisses Problem sind, ist dies ein Skill den man auch benutzten sollte.


Bild Permafrost

The bone-cracking cold of the north expands outward from you, slowly sapping the life of all foes within 16 meters.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 29 | 57
Cooldown: 10 | 3 seconds

10 | 3654 Ice Damage over 10 | 3 seconds*
... | 50% chance to immobilize Target for 6 seconds
... | 25% chance to Freeze for 6 seconds

Tier I Bonus
Adds a 25% chance to Freeze foes for 6 seconds
Tier II Bonus
Adds a 25% chance to completely immobilize foes for 6 seconds
Tier III Bonus
Chance to immobilize foes is increased to 50%

* Improves with Player Level

Requires Level 35

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Glacial Shatter / Gletschersprengung

The earth is sundered and 5 geysers burst forth at the target location, blinding and damaging foes with superheated air and water.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 25 | 44
33% chance of 70% | 98% Blindness for 5 seconds
... | 1899-2847 Fire Damage over 3 seconds*
+3-4 | 1835-2151 Ice Damage*
+7 Knockback
+35% Interrupt chance

Tier I Bonus
7 geysers are created
Tier II Bonus
Foes are also ignited
Tier III Bonus
9 geysers are created

* Improves with Player Level

Requires Level 42

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


      - Passive Skills / Passive Fähigkeiten -


Bild Cold Steel Mastery / Meisterschaft des kalten Stahls

The only thing harder than steel is cold steel.

Rank 1| 15 (Level 100)
Always Enabled
+2% | +30% to Physical Damage
+6% | +90% to Ice Damage


Only affects melee attacks


- Beschreibung:
Erhöht den Physischen- und Eis-Schaden.

- Bewertung:
Punkte sind hier keine Verschwendung.



Bild Shatter Storm / Zerspringen

When you kill frozen enemies, you blast nearby foes in a 4 meter ring of frost, leaving them more susceptible to further ice attacks.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Always Enabled
100% chance to immobilize Target for 3 | 4.4 seconds
5% | 75% chance to Freeze for 10 seconds
-5% | -75% to Ice Armor for 3 | 4.4 seconds

Requires Level 7

- Beschreibung:
Wenn man einen eingefrorene Gegner tötet, explodiert dieser und schädigt weitere Gegner in der Umgebung.

- Bewertung:
Ein paar Püncktchen kann man hier schon vergeben, wenn man mit Eis-Schaden spielt.


Bild Rage Retaliation / Wütende Vergeltung

When you are struck by a nearby enemy, your inner rage physically manifests an retaliates against that foe. Damage is equal to 120% of your weapon's DPS. Individual targets can only be hit once per second at most.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Minimum time between attacks: 2 seconds | No delay between attacks
Always Enabled
... | Damage is equal to 160% of your weapon's DPS

Requires Level 14

- Beschreibung:
Bei gegnerischen Treffern besteht die Chance, dass eine Schadensvertelung ausgelöst wird.

- Bewertung:
Ein sehr interessanter Skill!


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Zuletzt geändert von FOE am Mo 29. Jul 2013, 11:32, insgesamt 5-mal geändert.
Beschreibungen/Bewertungen ergänzt.


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 Betreff des Beitrags: Re: [Kompendium] Berserker
BeitragVerfasst: Sa 27. Okt 2012, 01:01 
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Bild Shadow Burst / Schattensprung

You transform into a spectral wolf and lunge through your enemies, damaging them even as you heal your own body. The healing is limited to a maximum of 2 targets per Burst.

Heals 5% | 12% of your Health for up to 2 | 5 targets struck
Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 9 | 37
Inflicts 30% | 68% of Weapon DPS as Electric Damage
25% | 100% chance to break enemy shields

Tier I Bonus
Healing can be derived from 3 targets per Burst. Chance to destroy shields is increased to 50%.
Tier II Bonus
Healing can be derived from 4 targets per Burst. Chance to destroy shields is increased to 75%.
Tier III Bonus
Healing can be derived from 5 targets per Burst. Chance to destroy shields is increased to 100%.

- Beschreibung:
Man springt die Gegner an/hindurch, verletzt sie und bekommt auch pro Gegner Leben gutgeschrieben.

- Bewertung:
Ein enorm wichtiger Skill, der IMO Überlebenswichtig ist.


Bild Wolf Shade / Wolfsschatten

You summon a Wolf Shade ally to sink its icy fangs into your enemies and heal you with their lifeforce. The Shade can be summoned once every minute.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 30 | 96
Cooldown: 1 minute

+5% | +70% to All Damage
5% | 33% Health stolen to master
15 seconds | 1 minute summon duration
Minions Deal 24-36 | 3148-4722 Physical Damage*

Tier I Bonus
Summoning duration increased to 30 seconds
Tier II Bonus
Summoning duration increased to 45 seconds
Tier III Bonus
Summoning duration increased to 1 minute

* Improves with Player Level

Requires Level 7

- Beschreibung:
Man ruft einen Schattenwolf herbei, der einem im Kampf beisteht und auch Leben stiehlt, dass dem Char zugute kommt.

- Bewertung:
Ein IMO sehr nützlicher Helfer, der gut austeilt und dabei auch noch den Char dadurch heilt.


Bild Shadowbind / Schattenbinder

You bind a group of foes within a 5 meter radius of your target location. All your subsequent melee attacks transfer a percentage of damage to all shadowbound targets.

Transfers 15% | 43% of damage dealt for 8 | 15 seconds
Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 10 | 27
Cooldown: 5 seconds



Tier I Bonus
Radius of effect increased to 7 meters
Tier II Bonus
Radius of effect increased to 9 meters
Tier III Bonus
Radius of effect increased to 11 meters

Requires melee weapons to trigger.

Requires Level 14

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Savage Rush / Wilder Ansturm

The shadow wolf spirit overtakes you! While the skill remains active, you dash continuously through foes, leaving them bleeding in your wake.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 12 | 30 per second
Inflicts 20% | 48% of Weapon Damage
20% faster movement speed
-10% | -40% to All Armor for 4 | 10 seconds
10 | 7595 Physical Damage over 5 seconds*


Tier I Bonus
Enemy Armor decreased by 20% for 6 seconds
Tier II Bonus
Enemy Armor decreased by 30% for 8 seconds
Tier III Bonus
Enemy Armor decreased by 40% for 10 seconds

* Improves with Player Level

Requires Level 21

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Chain Snare / Kettenschlinge

Spearing all enemies within 6 meters, you draw them swiftly into melee range.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 14 | 30
Inflicts 20% | 76% of Weapon DPS
Pulls target closer
75%chance to Stun target for 1 second | 2 seconds
... | 100% chance to break enemy shields

Tier I Bonus
Stun duration increased to 2 seconds
Tier II Bonus
Range increased to 9 meters
Tier III Bonus
Shatters shields

Requires Level 28

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Battle Standard / Kriegsstandarte

The ancient standard of your tribe imbues you and your allies with increased evasion, resistance to knockback, and increased charge gain while within its 9 meter influence.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 23 | 44
Cooldown: 15 seconds

25 | 50 seconds summon duration
+12% | +40% Dodge chance for 4 seconds
70% | 98% Knockback Resistance for 4 seconds
Charge rate increased by 12% | 40% for 4 seconds
... | 48 Mana recovery over 4 seconds


Tier I Bonus
Increased mana recharge
Tier II Bonus
Influence range increased to 15 meters
Tier III Bonus
Standard duration doubled

Requires Level 35

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


Bild Wolfpack / Wolfsrudel

You unleash a pack of 5 spectral wolves that spread out and attack enemies all around you.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Mana Cost: 44 | 52
+6-10 | +1898-3163 Physical Damage*
... | Inflicts 70% of Weapon DPS

Tier I Bonus
Wolves can strike multiple targets
Tier II Bonus
2 additional wolves appear
Tier III Bonus
Mana cost decreased

* Improves with Player Level

Requires Level 42

- Beschreibung:
(...)

- Bewertung:
(...)


      - Passive Skills / Passive Fähigkeiten -


Bild Frenzy Mastery / Raserei-Meisterschaft

Your feral nature grows more powerful and harder to suppress, increasing the duration of your Frenzy states (acquired from filling the Charge Bar).

Rank 1| 15 (Level 100)
Always Enabled
Frenzy duration increased to 6.5 | 13.5 seconds


- Beschreibung:
Hiermit bleibt der Charakter länger in der Raserei.

- Bewertung:
(...)


Bild Shred Armor / Zerfetzte Rüstung

Your inner savagery rips into your enemies' armor, leaving them more vulnerable with each hit, while at the same time stealing some of their armor for yourself.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Always Enabled
-1 | -678 to All Armor per hit*
+1 | +227 to Physical Armor for 3 seconds*

Only affects melee attacks

* Improves with Player Level

Requires Level 7

- Beschreibung:
Hiermit wird die Rüstung die Gegner geschwächt.

- Bewertung:
Pflicht-Skill!


Bild Red Wolf / Roter Wolf

Whenever you inflict a critical hit, up to two neighboring enemies may be savaged by a manifestation of your bloodlust.

Rank 1 | 15 (Level 100)
Always Enabled
+3-5 | +3005-3796 Physical Damage*

* Improves with Player Level

Requires Level 14

- Beschreibung:
Jeder erfolgreiche kritische Treffer erzeugt bei benachbarten Gegnern einen Schaden

- Bewertung:
Punkte sind sich sicher nicht Falsch vergeben.


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Zuletzt geändert von FOE am Mo 29. Jul 2013, 11:34, insgesamt 3-mal geändert.
Beschreibungen/Bewertungen ergänzt.


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 Betreff des Beitrags: Re: [Kompendium] Berserker
BeitragVerfasst: Di 6. Nov 2012, 17:47 
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Beiträge: 1645
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So, hiermit wäre auch das letzte Kompendium endlich fertig :engel: (Die Bewertungen und Skillbeschreibungen folgen noch)

Kritik, Anregungen und Fehlerkorrekturen können gerne gepostet werden 8)

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 Betreff des Beitrags: Re: [Kompendium] Berserker
BeitragVerfasst: Mi 19. Dez 2012, 11:16 
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Ich habe da jetzt mal ein paar "Beschreibungen/Bewertungen" bei einigen Skills ergänzt.

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Servus, Erwin
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