Patch 1.13.x.12 erschienen
Geschrieben von Telias am 12.10.2012 um 14:53
Kommentare (8)

Der dritte Torchlight 2 Patch ist nun erschienen. Mit diesem wurden wieder zahlreiche Fehler behoben und weitere Änderungen durchgeführt. Hier die offiziellen Patchnotes von Runic Games.  

Patch notes for version 1.13.x.12

Misc
  • Fixed Engineer armor set that was showing up as white geometry

Performance

  • Additional UI performance improvements
  • Additional rendering performance improvements
  • Precacheing of skills, missiles, and particles to reduce the appearance of stutters the first time those assets are viewed on some machines

Stability

  • Fixed a crash that could occur with a dying pet that proc'ed on save restoration

Skills

  • Fixed some issues with Stormclaw bolt chaining
  • Blazing Pillar will no longer give enemies the ability to burn you!
  • Shockbolts and Shocking Orb can now build charge
  • Fixed several non-working augment affixes
  • On-Death Procs properly cool down if required (Fixes several issues where a proc ceases functioning after a period of time)
  • Blade Pact and Stone Pact last for listed time

Items

  • Lore item set now has a tangle ability, instead of a nonfunctional acidrain proc
  • Several affixes that work based on unit proximity can work in parallel, when they could not before

Gameplay

  • Fixed several issues where procs could be precluded from activation
  • Set bonuses based on nearby monster count work properly
  • Some more multiplayer XP distribution fixes related to player/killer delta
  • Can't turn alignment on something that attaches to its master
  • When a left-click skill is bound, skills won't track a second mouse click if you click and click-away again (keeps you from pointing the wrong direction sometimes)
  • Player block cap set to 75 instead of 50
  • Elemental armor reduction can't reduce armor below zero
  • Champions all have 100% charm resistance
  • Siege Turrets have 100% charm resistance

Level Scripting

  • Can't prematurely activate Vyrax tower warp with teleportation
  • Various minor level fixes
  • Various visual updates to the Three Sisters' Lair
  • Some snow effects were not properly tagged as 'weather' so would not disable when weather was turned off
  • Tutaran trap fixes
  • Alchemist can no longer be 'started' on his third stage by rerolling, going to the next level waypoint, and back up.

Quelle: Runic Games Forum

Geschrieben von Gast am 19.10.2012 um 02:11
toller patch auf Deutsch umstellen geht jetzt auch nicht mehr so dreck
Geschrieben von Gast am 17.10.2012 um 11:16
ich warte lieber und kaufe es mir im laden. habe es einfach lieber in meiner sammlung stehen.
leider kann ich es einfach kaum noch erwarten ich will es endlich spielen.
auch auf die demo verzichte ich bewußt.
ohje noch 13 tage,ich kann nicht mehr.
hoffentlich ist bis dahin ein patch veröffentlich der ohne große fehler aufwartet.
Geschrieben von Gast am 13.10.2012 um 20:34
wird zeit das sich alle auflösen und sich wieder die blizzard north bildet sonst seh ich schwarz für gute games..^^
Geschrieben von Evolo am 13.10.2012 um 13:47
Will ja nicht mäkeln, aber dieser Patch hat einiges verhauen. Questgeber verschwinden, Chests und Fishing holes respawnen ständig, usw...
Geschrieben von Gast am 13.10.2012 um 13:33
soso -.-
Geschrieben von Gast am 13.10.2012 um 11:55
du kannst es doch auf deutsch umstellen, wo ist das problem ?
Geschrieben von Gast am 13.10.2012 um 10:57
sehe es doch positiv, jeder Patch der vor der dt. Version rauskommt ist gut. Denn wir haben dann nachher ne gut spielbare Version. Und keinen ärger mit Kinderkrankheiten. :)
Geschrieben von Gast am 13.10.2012 um 08:39
und was ist mit dt. version? -.-

(und wer kauft sich die schon 1 monat nach release.. solche idioten @ daedalic)